Gent +CUP reclama l'obertura del servei de bar-restaurant del centre per a Gent Gran el Lledoner
La coalició de l'esquerra alternativa molletana ha recordat que des de fa quatre anys, quan es va tancar la concessió municipal, ve reclamant la seva reobertura perquè l’espai del “Moll Petit” prestava un servei molt ben valorat tant per les persones usuàries com per les veïnes del barri i s’havia convertit en un punt de referència de la zona.

GentxMollet + CUP ha tornat a reclamar aquesta setmana la reobertura del bar-restaurant del Centre de Serveis per a la Gent Gran del Lledoner, al barri de Plana Lledó.
La coalició molletana ha recordat que des de fa quatre anys, quan es va tancar la concessió municipal, ve reclamant la seva reobertura perquè l’espai del “Moll Petit” prestava un servei molt ben valorat tant per les persones usuàries com per les veïnes del barri i s’havia convertit en un punt de referència de la zona.
Mercè Solé, portaveu de Gent+CUP, ha qualificat “d’incomprensible deixadesa municipal” que “quatre anys després aquest servei continuï amb les portes tancades “ i ha recordat que el tancament de la concessió “va venir derivat de les dures condicions imposades per l’ajuntament per a renovar-la, obligant a la concessió a assumir un volum d’inversions inassolible per la readequació i millora d’un espai amb una política de preus adaptats al servei de la gent gran”.
Per la portaveu de Gent+CUP “aquests quatre anys de tancament demostren la incapacitat del govern municipal per a donar solucions a les necessitats del dia a dia de la ciutadania molletana, mantenint uns plecs de clàusules inassolibles per als possibles concessionaris que sempre queden deserts, mentre que any rere any no hi ha cap iniciativa de l’ajuntament per assumir les inversions de millora d’un espai que és de propietat municipal i ha de poder oferir el seu servei als ciutadans.
Solé, ha denunciat que “aquesta mala gestió l’estan pagant la gent gran i veïnatge que acull el Lledoner que porten ja quatre anys sense un espai molt necessari, sobretot en època d’ episodis de calor intensa” i ha reclamat “la reobertura urgent del servei, també recordant el seu important paper de refugi climàtic enmig d’una plaça excessivament dura que es converteix en un autèntic forn durant la temporada d’estiu”.
Aquests quatre anys de tancament demostren la incapacitat del govern municipal de PSC-Comuns per a donar solucions a les necessitats del dia a dia de la ciutadania molletana.