Gent x Mollet + CUP alerta de la urgència d'atendre el mal estat dels carrers de Mollet

“Mai com ara havíem rebut tantes queixes de ciutadans i ciutadanes sobre el precari estat de molts dels carrers i voreres més transitats de Mollet”.

GentxMollet + CUP ha alertat avui del mal estat dels carrers de Mollet, tant pel que fa a l’asfaltat transitable com pel que fa al deficient estat de les voreres.

El portaveu de la coalició de l’esquerra alternativa molletanaTxus Carrasco, ha explicat que “mai com ara havíem rebut tantes queixes de ciutadans i ciutadanes sobre el precari estat de molts dels carrers més transitats de Mollet”.

Carrasco ha denunciat que “ la realitat és que es miri com es miri, els carrers de Mollet estan “fets caldo”, plens de forats i amb ferms en mal estat, posant en perill la seguretat de la gent que hi transita i especialment dels qui  ho fan en moto, bicicleta o altres mitjans unipersonals”.

Pel portaveu de GentxMollet + CUP, “no es tracta de dir que l’ajuntament de PSC-Comuns no estigui fent res, sinó que les seves actuacions són totalment insuficients, acaben sent només simples “nyaps” puntuals i no s’afronta de manera integral la urgència de la situació, per l’herència de mandats anteriors que ho han ignorat, perquè s’han gastat el pressupost en altres coses o perquè simplement la seguretat de caçades i voreres no entra en les prioritats de l’actual equip de Govern”.

 Carrasco ha qualificat “d’insidiós” que el Govern municipal “es mantingui encara en la seva intenció de destruir l’espai agrícola del Calderí per incrustar un nou “macrobarri” quan no és capaç de mantenir adequadament els carrers actuals de la ciutat,”

Finalment, GentxMollet + CUP ha recordat  a tots els ciutadans que hagin patit caigudes o lesions a causa del mal estat de voreres o calçades que “tenen dret a denunciar-ho, tot aportant informes de la seva atenció mèdica.  i ha fet una crida al conjunt de molletans i molletanes a sumar per una alternativa que tingui entre les seves prioritats cuidar com cal la ciutat”.

"És insidiós que el Govern municipal de PSC-Comuns es mantingui encara en la seva intenció de destruir l’espai agrícola del Calderí per incrustar un nou “macrobarri” quan no és capaç de mantenir adequadament els carrers actuals de la ciutat”