La CUP i GENTx MOLLET sumen i es presentaran junts a les municipals

Les assemblees de la CUP i del col·lectiu independent Gent x Mollet han aprovat l’acord per bastir conjuntament una candidatura unitària a Mollet del Vallès de l’esquerra independentista a les eleccions municipals del proper 28 de maig. Les dues parts han valorat com a molt positives el treball conjunt iniciat ja fa uns mesos amb el desplegament de campanyes d’acció conjuntes a l’entorn de diferents temes locals i han acordat així mateix, la plasmació de les bases del seu projecte en un decàleg de principis i un codi ètic de conducta que hauran de signar tots les persones que siguin membres de la candidatura.

La CUP i Gent x Mollet sumen per les eleccions municipals

Les assemblees de la CUP i del col·lectiu independent Gent x Mollet han aprovat aquesta setmana l’acord per bastir conjuntament una candidatura unitària a Mollet del Vallès de l’esquerra independentista a les eleccions municipals del proper 28 de maig.

Dins les tasques de preparació de les eleccions municipals s’endegaran durant aquests propers dies el procés de confecció del programa base i la tria del grup de persones que encapçalarà la nova candidatura.

La CUP Mollet ha tancat recentment la roda de contactes amb forces polítiques locals per compartir les diferents visions de l’estat de la ciutat i explorar la viabilitat d’una candidatura unitària global per fer possible un govern sobiranista i d’esquerres a la ciutat, en la que van participar totes les formacions convocades com EUiA, ERC i Junts, amb l’excepció de Mollet en Comú que va descartar cap mena de diàleg.

Marc Compte, portaveu de la CUP Mollet ha assenyalat que el nou espai que configura la nova candidatura de Gent x Mollet + la CUP ve a construir “una alternativa des de l’aposta per la Unitat Popular, tant al final del cicle de dècades del govern del PSC amb un projecte de ciutat esgotat, com a la manca d’una oposició rebel i combativa a l’ajuntament que planti cara a l’especulació, el clientelisme i l’autoritarisme i retorni la veu al poble”.

El portaveu de la CUP Mollet ha assenyalat que la candidatura conjunta de la CUP + Gent x Mollet es presenta com “una eina contra la vella política dels qui entenen la representació pública com un mitjà per garantir-se un sou durant dècades” que “aposta per bastir les bases d’un nou model de ciutat des de la justícia social, l’antifeixisme, l’ecologisme, el feminisme i el compromís per l’alliberament nacional del nostre poble”.

Gent x Mollet + la CUP ve a construir “una alternativa des de l’aposta per la Unitat Popular, tant al final del cicle de dècades del govern del PSC , com a la manca d’una oposició rebel i combativa a l’ajuntament que planti cara a l’especulació, el clientelisme i l’autoritarisme i retorni la veu al poble”.